Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12762
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуліш, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorКулиш, Татьяна Владимировна-
dc.contributor.authorKulish, Tetiana-
dc.date.accessioned2020-12-28T13:37:15Z-
dc.date.available2020-12-28T13:37:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12762-
dc.description.abstractМетою дослідження є визначення основних аспектів формування маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств на ринку соняшнику з врахуванням факторів маркетингового середовища.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesІнноваційна економіка: науково-виробничий журнал;№ 1-2 (73) (С. 161-168)-
dc.subjectринок соняшникуuk
dc.subjectмаркетингове мікросередовищеuk
dc.subjectтоварна політикаuk
dc.titleМаркетингова товарна політика сільськогосподарських підприємств на ринку соняшникуuk
dc.title.alternativeMarketing commodity policy of agricultural enterprises on the market of sunfloweruk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf596.11 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.