Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12761
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуліш, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorКулиш, Татьяна Владимировна-
dc.contributor.authorKulish, Tetiana-
dc.date.accessioned2020-12-28T13:09:03Z-
dc.date.available2020-12-28T13:09:03Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12761-
dc.description.abstractВ умовах ринкових відносин особливе місце займає система збуту сільськогосподарської продукції у діяльності агропромислового комплексу. Особливо проблемним питанням є організація збуту молока, що виробляється в сільськогосподарських підприємствах, так як в більшості випадків ця діяльність є збитковою для підприємств. Рішенням даної проблеми є переорієнтація підприємств на засади маркетингу, що дозволить формувати раціональні виробничі програми, оперативно реагувати на ринкову ситуацію та зміцнювати конкурентні позиції на ринку.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesІнноваційна економіка: науково-виробничий журнал;№ 1-2 (67) (С. 120-126)-
dc.subjectзбут молокаuk
dc.subjectреалізація молокаuk
dc.subjectринок молокаuk
dc.titleМетодика дослідження оптимальної системи збуту молокаuk
dc.title.alternativeOptimal research methodology of milk salesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf662.87 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.