Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12757
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквиря, С. В.-
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2020-12-28T08:51:16Z-
dc.date.available2020-12-28T08:51:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12757-
dc.description.abstractФункціонування будь-якого підприємства на ринку пов'язане з оцінкою маркетингового середовища. Швидкість і коректність такої оцінки обумовлюють точність визначення стратегічного положення підприємства на ринку. В цілому оцінка маркетингового середовища забезпечує підприємство знанням факторів середовища, а також сили їх впливу, адекватним розумінням самої сфери бізнесу, в якій підприємство працює, що необхідно для розробки відповідної стратегії або системи стратегій. Все це в результаті є основою для отримання підприємством стійких ринкових позицій і своєчасним використанням сприятливих перспектив на ринку. Маркетингове середовище - це сукупність суб'єктів і факторів, що діють за межами фірми і всередині неї, і впливають на встановлення і підтримання взаємовигідних відносин з цільовими клієнтами.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesТеоретичні та практичні дослідження молодих вчених: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конференції магістрантів та аспірантів (1-4 грудня 2020 р.);(С. 284-285)-
dc.subjectмаркетингове середовищеuk
dc.subjectринок молокаuk
dc.subjectмолокопереробні підприємстваuk
dc.subjectмаркетинговий аналізuk
dc.subjectмолочна продукціяuk
dc.titleСтратегічний аналіз маркетингового середовища молокопереробного підприємстваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf236.99 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.