Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12755
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2020-12-28T08:28:14Z-
dc.date.available2020-12-28T08:28:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12755-
dc.description.abstractРозробка нових видів сирів, конкурентоспроможних на внутрішньому і зовнішніх ринках, не може бути ефективною без володіння повним обсягом інформації про пріоритети споживачів при виборі продукту. Під час розробки продуктів дуже важливо розуміти основи споживчої поведінки і харчових переваг, а також конкретні відносини «продукт – споживач».uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesМаркетинг ХХІ століття: виклики змін: зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ (8-10 жовтня 2020р.);(С. 140-141)-
dc.subjectринок сируuk
dc.subjectповедінка споживачівuk
dc.subjectпродукт – споживачuk
dc.subjectмаркетингові дослідженяuk
dc.titleДослідження факторів споживацької поведінки на ринку сируuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf405.5 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.