Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1221
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКулиш, Татьяна Владимировна-
dc.contributor.authorКуліш, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorKulish, Tetiana-
dc.date.accessioned2017-02-17T12:13:32Z-
dc.date.available2017-02-17T12:13:32Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1221-
dc.language.isoruuk
dc.publisherКостонайский ИнЭУ им. М. Дулатова; МААОuk
dc.relation.ispartofseriesНаука: науч. журнал;Спецвыпуск : Дулатовские чтения-2015: матер. VII междунар. науч.-практ. конференции, т. 3 : Экономика и менеджмент-
dc.subjectуправленческие решенияuk
dc.subjectмаркетинговые исследованияuk
dc.titleМаркетинговые исследования как инструмент повышения конкурентоспособности предприятийuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1829.pdf520.38 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.