Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12120
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗінченко, В. В.-
dc.contributor.authorПопова, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorПопова, Татьяна Викторовна-
dc.contributor.authorPopova, Tetiana-
dc.date.accessioned2020-10-21T06:41:45Z-
dc.date.available2020-10-21T06:41:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12120-
dc.description.abstractДля активізації міжнародної торгівлі України слід вжити таких заходів як: залучення іноземного капіталу для прискорення модернізації; створення нових галузей та виробництва; створення маркетингових та сервісних мереж на міжнародних ринках; збільшення закупівлі за кордоном новітніх технологій для створення нових конкурентоспроможних національних виробництв. Здійснення вище перелічених заходів допоможе Україні зайняти краще місце на міжнародному ринку завдяки підвищенню конкурентоспроможності України.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesВсеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 р.);С. 246-
dc.subjectміжнародна торгівляuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.titleЧинники впливу на міжнародну торгівлю послугами в Україніuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Кафедра Економіки і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези ЕтаБ конференция 2019-246.pdf225.54 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.