Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12078
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлімова, А.-
dc.date.accessioned2020-10-16T10:56:18Z-
dc.date.available2020-10-16T10:56:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12078-
dc.description.abstractОцінюючи конкурентоспроможність підприємства необхідно враховувати фактори конкурентоспроможності продукції, потенціалу підприємства, галузей, регіонів і країни в цілому. Врахування запропонованих факторів, надасть змогу розробити систему показників конкурентоспроможності та методи її оцінки, спрямувати їх на ліквідацію існуючих проблем підприємства. Наведені фактори дозволяють створити і підтримувати належний рівень конкурентних переваг підприємства, а також визначити поточне та стратегічне управління конкурентоспроможністю підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesВсеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);С. 213-214-
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectконкурентна перевагаuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectстратегічне управління конкурентоспроможністюuk
dc.subjectметод бенчмаркінгуuk
dc.titleОцінювання, формування і розвиток конкурентних переваг підприємстваuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези ЕтаБ конференция 2019-213-214.pdf309.15 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.