Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12061
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лебєдєва, О. А. | - |
dc.contributor.author | Мунтян, Світлана Геннадіївна | - |
dc.contributor.author | Мунтян, Светлана Геннадиевна | - |
dc.contributor.author | Muntian, Svitlana | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-06T12:13:48Z | - |
dc.date.available | 2020-10-06T12:13:48Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12061 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій задля оптимізації навчального процесу в закладах вищої освіти в Україні. Виявлено актуальні тенденції розвитку освіти в Україні, які визначаються стрімкою дигіталізацією освітнього процесу, переходом до дистанційної та змішаної (класичної з використанням елементів дистанційного навчання) форм навчання. Виділено коло питань щодо суттєвих змін всього освітнього простору, викликаних дигіталізацією, таких, як зміна змісту освіти, освітніх цілей, ролі учасників освітнього процесу, їхньої професійної компетентності, вмінь і навичок, а також шляхи втілення в життя дигітальних стратегій. Зазначено, що вища школа в Україні стрімко рухатиметься в найближчі роки в напрямку дигіталізації, і тому якнайшвидше потребуватиме відповідей на ці питання від науки й практики. Встановлено, що підняття рівня цифрових навичок і компетентностей учасників освітнього процесу, зокрема викладачів закладів вищої освіти, потребує системного підходу до їхньої «цифрової освіти», який би забезпечував актуальний стан поінформованості викладачів у сучасних тенденціях та ефективний тренінг практичних навичок викладання з використанням цифрових інструментів. Зазначено, що, запроваджуючи нові стандарти цифрових компетентностей науково-педагогічних працівників і здобувачів вищої освіти, необхідно надавати учасникам освітнього процесу можливості для усвідомленого вибору інформаційно-комунікаційних технологій і цифрових інструментів для використання в процесі навчання та оцінювання. Досліджено на власному практичному досвіді авторів публікації, які саме найдоступніші й визнані серед студентської молоді вебсервіси ефективно сприяють спрощенню організації навчального процесу у вищому навчальному закладі й підвищенню ефективності самостійної роботи здобувачів вищої освіти, а також об’єктивності оцінки здобутих знань і компетентностей. Для цього проаналізовано їхні основні характеристики, функціональні можливості й переваги, а також особливості їхнього використання в освітньому процесі. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Запоріжжя : КПУ | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр.;Вип. 70, т. 2 (С. 205-210) | - |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk |
dc.subject | цифрові технології в навчанні | uk |
dc.subject | дигіталізація | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.subject | цифрові компетентності | uk |
dc.subject | цифрова освіта | uk |
dc.title | Оптимізація освітнього процесу у вищій школі через впровадження сучасних цифрових технологій | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | кафедра Іноземні мови |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.