Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12061
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛебєдєва, О. А.-
dc.contributor.authorМунтян, Світлана Геннадіївна-
dc.contributor.authorМунтян, Светлана Геннадиевна-
dc.contributor.authorMuntian, Svitlana-
dc.date.accessioned2020-10-06T12:13:48Z-
dc.date.available2020-10-06T12:13:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12061-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій задля оптимізації навчального процесу в закладах вищої освіти в Україні. Виявлено актуальні тенденції розвитку освіти в Україні, які визначаються стрімкою дигіталізацією освітнього процесу, переходом до дистанційної та змішаної (класичної з використанням елементів дистанційного навчання) форм навчання. Виділено коло питань щодо суттєвих змін всього освітнього простору, викликаних дигіталізацією, таких, як зміна змісту освіти, освітніх цілей, ролі учасників освітнього процесу, їхньої професійної компетентності, вмінь і навичок, а також шляхи втілення в життя дигітальних стратегій. Зазначено, що вища школа в Україні стрімко рухатиметься в найближчі роки в напрямку дигіталізації, і тому якнайшвидше потребуватиме відповідей на ці питання від науки й практики. Встановлено, що підняття рівня цифрових навичок і компетентностей учасників освітнього процесу, зокрема викладачів закладів вищої освіти, потребує системного підходу до їхньої «цифрової освіти», який би забезпечував актуальний стан поінформованості викладачів у сучасних тенденціях та ефективний тренінг практичних навичок викладання з використанням цифрових інструментів. Зазначено, що, запроваджуючи нові стандарти цифрових компетентностей науково-педагогічних працівників і здобувачів вищої освіти, необхідно надавати учасникам освітнього процесу можливості для усвідомленого вибору інформаційно-комунікаційних технологій і цифрових інструментів для використання в процесі навчання та оцінювання. Досліджено на власному практичному досвіді авторів публікації, які саме найдоступніші й визнані серед студентської молоді вебсервіси ефективно сприяють спрощенню організації навчального процесу у вищому навчальному закладі й підвищенню ефективності самостійної роботи здобувачів вищої освіти, а також об’єктивності оцінки здобутих знань і компетентностей. Для цього проаналізовано їхні основні характеристики, функціональні можливості й переваги, а також особливості їхнього використання в освітньому процесі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : КПУuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр.;Вип. 70, т. 2 (С. 205-210)-
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectцифрові технології в навчанніuk
dc.subjectдигіталізаціяuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectцифрові компетентностіuk
dc.subjectцифрова освітаuk
dc.titleОптимізація освітнього процесу у вищій школі через впровадження сучасних цифрових технологійuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
41.pdf235.76 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.