Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12060
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМунтян, Світлана Геннадіївна-
dc.contributor.authorМунтян, Светлана Геннадиевна-
dc.contributor.authorMuntian, Svitlana-
dc.contributor.authorЛебєдєва, О. А.-
dc.date.accessioned2020-10-06T11:51:42Z-
dc.date.available2020-10-06T11:51:42Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12060-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему підготовки здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» до єдиного вступного іспиту з іноземної мови для вступу до магістратури. Виділено ознаки впливу зовнішнього незалежного іншомовного тестування на суб’єктів навчального процесу. Виявлено, що для досягнення позитивного впливу контролю знань та вмінь на тих, хто підлягає тестуванню, слід забезпечити безпосередній взаємозв’язок між заняттями з іноземної мови та іспитом, що передбачається здавати. Встановлено, що таке узгодження виражається у необхідному коректуванні навчального процесу, тобто відбувається за умов змінення навчальної програми, покращення якості навчальних матеріалів, прийомів навчання, а також підвищення мотивації здобувачів освіти. Досліджено на окремому практичному прикладі, яких саме змін мають зазнати навчальні програми та навчально-методичні матеріали за умов необхідності врахування вимог єдиного вступного іспиту під час підготовки студентів у конкретній навчальній ситуації. Для цього проаналізовано основні характеристики вищезазначеного іспиту та особливості конкретних курсів авторів публікації. На підставі зазначеного аналізу обґрунтовано, яких саме коректувань ще на етапі планування має зазнати навчально-методичний супровід курсів авторів публікації на рівні формулювання цілей, відбору змісту навчання, а також на рівні осмислення конкретних навчально-методичних кроків його реалізації. Зазначено, що, запроваджуючи тренінг відповідної іншомовної компетенції студентів, викладач іноземних мов повинен бути обізнаним у тому, як розробляти якісні тестові завдання з контролю й оцінки рівня її сформованості та як готувати студентів до виконання тестів. З’ясовано, яких правил, параметрів і процедур слід дотримуватися під час розробки тестових завдань для визначення рівня сформованості іншомовної компетенції у читанні.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : КПУuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр.;Вип. 70. Т.3. (С. 129-134)-
dc.subjectєдиний вступний іспитuk
dc.subjectлінгводидактичне тестуванняuk
dc.subjectконтроль та оцінкаuk
dc.subjectлексична та граматична компетентністьuk
dc.subjectіншомовна компетентність у читанніuk
dc.titleПідготовка здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» до єдиного вступного іспиту з іноземної мовиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf238.85 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.