Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12009
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKulieshov, Serhii-
dc.contributor.authorКулєшов, Сергій Олександрович-
dc.contributor.authorКулешов, Сергей Александрович-
dc.date.accessioned2020-09-29T08:55:45Z-
dc.date.available2020-09-29T08:55:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12009-
dc.description.abstractEN: In the modern world, information has acquired the importance of one of the maib resources. Scientific and educational, economic and military institutions in the information society are highly dependent on information and the level of communication technology development. UK: У сучасному світі інформація набула значення одного з основних ресурсів. Наукові та навчальні, економічні та військові інститути в інформаційному суспільстві залежать від інформації- та рівня розвитку комунікаційних технологій. Хмарні технології нині активно використовуються. Поняття хмарних обчислень має різні інтерпретації, але насамперед стосується технологій, що забезпечують потужні обчислювальні ресурси через Інтернет. Переваги впровадження цих систем найчастіше обговорюються стосовно бізнесу, але їх вплив на сектор освіти не менш суттєвий. Освітні заклади у всьому світі вже впровадили хмару у свій навчальний процес і використовують її величезний потенціал для інновацій. Хмарні сервіси - відмінна альтернатива традиційній освіті, оскільки вони не потребують великого дефіциту ресурсів для функціонування та великих витрат на комп’ютери та інші пристрої. Для успішного впровадження і використання хмарних сервісів постійно вимагається велика кількість кваліфікованих спеціалістів. Результати огляду літератури показують, що США є одним із лідерів на ринку інформаційних послуг, а американські університети займають провідні позиції у світових рейтингах за якістю ІТ-освіти. Сучасні американські освітні установи постійно звертаються до використання хмарних сервісів і вже мають величезний досвід використання хмарних обчислень. Слід зазначити, що вітчизняні заклади вищої освіти не так активно інтегрують хмарні технології в навчальний процес порівняно з американськими колегами. З високим скороченням бюджету на вищу освіту в українських університетах і постійно зростаючим попитом на послуги інформаційних технологій українські заклади вищої освіти повинні розглянути можливість прийняття стратегій із використання хмарних обчислень для задоволення попиту на ІТ-послуги. За умов скорочення державного фінансування українських закладів вищої освіти та поступового їх переведення на самодостатнє економічне існування хмарні обчислення можуть запропонувати вигідні бізнес-моделі для українських університетів, оскільки в останніх часто не вистачає ресурсів і знань для управління необхідною інформаційно-технологічною підтримкою освітньої, науково-дослідної та дослідницької діяльності, яка повинна забезпечуватися у сучасній вищій освіті, тоді як хмарні обчислення мають на меті усунути ці складнощі.uk
dc.language.isoenuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. праць;№ 67 (С. 61-65)-
dc.subjectcloud computinguk
dc.subjectbachelor of scienceuk
dc.subjectcurriculumuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjecteducational technogyuk
dc.subjectхмарні обчисленняuk
dc.subjectбакалавр наукuk
dc.subjectнавчальний планuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectосвітні технологіїuk
dc.titleCloud computing in higher education of the USAuk
dc.title.alternativeХмарні технології у вищій освіті СШАuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf827.27 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.