Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11797
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шлєіна, Людмила Іванівна | - |
dc.contributor.author | Шлеина, Людмила Ивановна | - |
dc.contributor.author | Shlieina, Liudmyla | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-31T10:02:16Z | - |
dc.date.available | 2020-08-31T10:02:16Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11797 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність та особливості гендерної культури як теоретичне підґрунтя її формування у студентської молоді. Проаналізовано стан дослідженої проблеми формування гендерної культури студентської молоді в умовах закладу вищої освіти; констатовано, що найбільший інтерес науковців викликає проблема гендерного виховання молоді. У дослідженні з’ясовано, що поняття «гендерна культура» в науковій літературі розглядається як сукупність статево-рольових цінностей у суспільних відносинах і відповідних до них норм поведінки, потреб, інтересів та форм діяльності, що зумовлена суспільним устроєм, релігійними віруваннями тощо. Професія вимагає від особистості як наявності відповідних знань, вмінь та навичок, так і особистісних якостей, які надають змогу ефективно опанувати професію і досягти певних вершин на професійному та особистісному рівнях, які саме і формуються в освітньому процесі ЗВО, під час оволодіння професією. У дослідженні зазначено, що професія аграрника постає як одна з унікальних за широтою та різноманітністю вимог. Звертаючи увагу на умови, які створюються на селі із впровадженням аграрної реформи, кардинально зростає питома вага господарської та організаційно-економічної складових частин. Розглянуто специфіку студентського контингенту аграрного ЗВО, які здебільшого є представниками традиційного сільського середовища. Отже, специфікою студентського контингенту у вищих аграрного навчальних закладах є домінування сільської молоді як представників традиційного сільського середовища, а також молоді, яка орієнтована на майбутню професійну діяльність в аграрному секторі економіки. У процесі дослідження виявлено рівень обізнаності викладачів ЗВО щодо розуміння поняття «гендер» та «гендерна культура»; досліджено особливості реалізації гендерної складової частини в навчально-виховному процесі аграрного ЗВО; проаналізовано ступінь висвітлення інформації про гендер і гендерні проблеми в навчально-виховній роботі аграрного закладу вищої освіти; сформульовано пропозиції щодо організації процесу формування гендерної культури здобувачів аграрної вищої освіти. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка;Вип. 29, Том 4 (С. 249-255) | - |
dc.subject | гендер | uk |
dc.subject | гендерна культура | uk |
dc.subject | аграрні заклади вищої освіти | uk |
dc.subject | гендерно-рольова соціалізація особистості | uk |
dc.subject | сільська молодь | uk |
dc.title | Реалізація гендерного складника в навчально-виховному процесі аграрного ЗВО | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | кафедра Суспільно-гуманітарні науки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Шлєіна Л.І. Реалізація гендерної складової у навчально-виховному процесі аграрного ЗВО.pdf | 3.17 MB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.