Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11716
Title: Інтернет-реклама як один із основних інструментів просування товарів на сучасному ринку
Authors: Пожидаєва, І. С.
Keywords: інтернет-реклама;маркетингові комунікації
Issue Date: 2019
Publisher: Мелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
Series/Report no.: Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 97)
Abstract: У зв’язку зі змінами у зовнішньому середовищі, на підприємствах стали виникати питання використання Інтернет-реклами на основі впровадження пріоритетних напрямів маркетингових комунікацій у мережі, які не повністю висвітленими в фаховій літературі. Усе це свідчить про актуальність теми, а відтак, зумовило вибір напряму дослідження
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11716
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези ЕтаБ конференция 2019-97.pdf301.34 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.