Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11716
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПожидаєва, І. С.-
dc.date.accessioned2020-08-11T11:59:39Z-
dc.date.available2020-08-11T11:59:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11716-
dc.description.abstractУ зв’язку зі змінами у зовнішньому середовищі, на підприємствах стали виникати питання використання Інтернет-реклами на основі впровадження пріоритетних напрямів маркетингових комунікацій у мережі, які не повністю висвітленими в фаховій літературі. Усе це свідчить про актуальність теми, а відтак, зумовило вибір напряму дослідженняuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторногоuk
dc.relation.ispartofseriesВсеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 97)-
dc.subjectінтернет-рекламаuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.titleІнтернет-реклама як один із основних інструментів просування товарів на сучасному ринкуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези ЕтаБ конференция 2019-97.pdf301.34 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.