Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11712
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПлясецька, В. Р.-
dc.contributor.authorЛегеза, Дар'я Георгіївна-
dc.contributor.authorЛегеза, Дарья Георгиевна-
dc.contributor.authorLegeza, Daria-
dc.date.accessioned2020-08-10T12:09:21Z-
dc.date.available2020-08-10T12:09:21Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11712-
dc.description.abstractУ різні часи були висунуті різні теорії впливу маркетингових комунікацій на розвиток бренду підприємств. Свого часу Reid висунув теорію посилення бренду через інтегровані маркетингові комунікації (Reid, M., 2002) [1]. Інтегровані маркетингові комунікації, за його визначенням, мають відношення до стратегічного менеджменту з метою розвитку та функціонування бренду. З точки зору представлення національного бренду інтегровані маркетингові комунікації повинні доносити споживачу інформацію за сьома елементами: сектор, місто організації, модель бізнесу, стратегію, природу, чистоту та цільову аудиторію (Dinnie, K., Melewar, T., Seidenfuss, K., &Musa, G., 2010) [2]. Названі елементи формують комплексну структуру підприємства, в якій всі елементи мають бути взаємоузгодженимиuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторногоuk
dc.relation.ispartofseriesВсеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 94)-
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subject«Lviv Croissants»uk
dc.titleІнтегровані маркетингові комунікації мережі ресторанів «Lviv Croissants»uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези ЕтаБ конференция 2019-94.pdf300.75 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.