Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11550
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБінчева, П. Г.-
dc.date.accessioned2020-07-10T07:10:36Z-
dc.date.available2020-07-10T07:10:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11550-
dc.description.abstractКомплекс маркетингу являється одним з ключових понять теорії маркетингу, що визначає сукупність видів (інструментів, що є ключовими елементами комплексу) діяльності, необхідних для зміцнення ринкових позицій підприємства. У наукових публікаціях більш за все використовується модель 4Р, яка включає до себе інструменти ціни, просування, місця реалізації, дослідження споживачів.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні тренди та перспективи логістики, маркетингу, збутової діяльності плодоовочівництва в епоху цифрових технологій: присвячена 35-річчю Економічного факультету: Міжнародна науково-практична конференція (20-21 вересня 2019 р.);(С. 67-70)-
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectтеорія маркетингуuk
dc.subjectринок послугuk
dc.titleОсновні науково-теоретичні концепції комплексу маркетингуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.