Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11539
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМайборода, Ганна Олександрівна-
dc.contributor.authorМайборода, Анна Александровна-
dc.contributor.authorMaiboroda, Hanna-
dc.date.accessioned2020-07-09T12:33:58Z-
dc.date.available2020-07-09T12:33:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11539-
dc.description.abstractОднією зі стратегічних галузей розвитку економіки та забезпечення продовольчої безпеки України є хлібопекарська галузь. Кожне підприємство ставить собі певні цілі: постійний економічний розвиток виробництва, удосконалення технологічних процесів, розширення асортименту задля зміцнення своїх конкурентних позицій на ринку. Основним елементом ефективного функціонування підприємства є створення чи укріплення власного бренду. Саме бренд надає можливість відрізняти продукцію і продавати за більш вищою ціною в умовах жорсткої конкурентної боротьби.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesНапрями та сучасні чинники розвитку міжнародних відносин: економічні та політичні аспекти: матеріали доповідей Міжнародної науково- практичної конференції (м. Ужгород, 8 травня 2020 р.);(С. 167-170)-
dc.subjectхлібопекарська галузьuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбенчмаркетингuk
dc.subjectвиробництвоuk
dc.titleОцінювання конкурентної позиції бренду хлібопекарської галузі за допомогою бенчмаркетингуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.