Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11437
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗіняк, О. Р.-
dc.contributor.authorЗавадських, Ганна Миколаївна-
dc.contributor.authorЗавадских, Анна Николаевна-
dc.contributor.authorZavadskykh, Hanna-
dc.date.accessioned2020-07-02T11:55:10Z-
dc.date.available2020-07-02T11:55:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11437-
dc.description.abstractДосвід розвинених країн показує, що малий бізнес відіграє дуже і дуже велику роль в економіці, його розвиток впливає на економічний розвиток, на насичення ринку товарами належної якості, на створення нових додаткових робочих місць, тобто вирішує багато економічних, соціальних і інших проблем. У всіх економічно розвинених країнах держава сприяє розвитку малого бізнесу, дієздатне населення дедалі більше починає займатися малим підприємництвом. Малий бізнес як інституційний сектор економіки давно став домінуючим за чисельністю та обсягами виробництва у провідних країнах світу.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesПрагматизм у підготовці майбутніх підприємців: матеріали ІІ науково-практичної конференції (м. Мелітополь, 15 червня 2020 р.);(С. 74-79)-
dc.subjectмалий бізнесuk
dc.subjectнаціональна економікаuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.titleМісце малого бізнесу в розвитку національної економікиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра Економіки і бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зіняк О.Р., Завадських Г.М. тези.pdf407.48 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.