Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11365
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСергєєва, Ю. А.-
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2020-06-25T08:39:54Z-
dc.date.available2020-06-25T08:39:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11365-
dc.description.abstractВивчення споживачів - один з найбільш пріоритетних напрямків досліджень в діяльності підприємства, саме споживачі, що купують товари компанії, приносять їй прибуток. Досліджуючи споживачів, їх побажання, мотиви процеси здійснення покупки підприємство може запропонувати їм саме те, що чого вони хочуть. При цьому підприємство зможе задовольнити потреби своїх клієнтів, краще ніж конкуренти. Ось чому основна мета багатьох фірм, які прагнуть до успіху на ринку - орієнтація на споживача, на його потреби, бажання, запитиuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПолтава: ПУЕТuk
dc.relation.ispartofseriesСоціально-економічні та правові чинники розвитку національної економіки України: облікові, аналітичні та контрольні аспекти в сучасних умовах інтеграційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції;С. 332-335-
dc.subjectмаркетингові дослідження споживачаuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectринок молока і молочної продукціїuk
dc.titleМаркетингове дослідження споживачів на ринку молока і молочної продукціїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf231.4 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.