Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11365
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСергєєва, Ю. А.-
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2020-06-25T08:39:54Z-
dc.date.available2020-06-25T08:39:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11365-
dc.description.abstractВивчення споживачів - один з найбільш пріоритетних напрямків досліджень в діяльності підприємства, саме споживачі, що купують товари компанії, приносять їй прибуток. Досліджуючи споживачів, їх побажання, мотиви процеси здійснення покупки підприємство може запропонувати їм саме те, що чого вони хочуть. При цьому підприємство зможе задовольнити потреби своїх клієнтів, краще ніж конкуренти. Ось чому основна мета багатьох фірм, які прагнуть до успіху на ринку - орієнтація на споживача, на його потреби, бажання, запитиuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПолтава: ПУЕТuk
dc.relation.ispartofseriesСоціально-економічні та правові чинники розвитку національної економіки України: облікові, аналітичні та контрольні аспекти в сучасних умовах інтеграційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції;С. 332-335-
dc.subjectмаркетингові дослідження споживачаuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectринок молока і молочної продукціїuk
dc.titleМаркетингове дослідження споживачів на ринку молока і молочної продукціїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf231.4 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.