Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11362
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2020-06-25T08:19:13Z-
dc.date.available2020-06-25T08:19:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11362-
dc.description.abstractУ сучасних умовах розвитку української економіки становлення ринку овочів в Україні відбувається на фоні певного економічного зростання, але в цій галузі існує багато невирішених проблем, зокрема зменшення обсягів виробництва та зниження його ефективності. Формування ринку овочевої продукції відноситься до першочергових завдань та потребує використання інструментів стратегічного маркетингу, підвищення ефективності його функціонування. Необхідність маркетингу овочевої продукції полягає в якісному задоволенні потреб споживачів, який охоплює такі сфери овочівництва як виробництво – зберігання – переробка – реалізаціяuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПолтава: ПУЕТuk
dc.relation.ispartofseriesСоціально-економічні та правові чинники розвитку національної економіки України: облікові, аналітичні та контрольні аспекти в сучасних умовах інтеграційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції;С. 78-81-
dc.subjectринок овочівuk
dc.subjectрозвиток економікиuk
dc.subjectформування ринку овочевої продукціїuk
dc.subjectстратегічний маркетингuk
dc.subjectовочівництвоuk
dc.subjectреалізація продукціїuk
dc.titleОбґрунтування стратегічних орієнтирів розвитку підприємства на ринку овочівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf297.54 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.