Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11361
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2020-06-25T08:04:58Z-
dc.date.available2020-06-25T08:04:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11361-
dc.description.abstractНайбільш ефективним способом отримання інформації в ринковому середовищі є маркетингові дослідження, що представляють собою багатовимірний процес аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища діяльності підприємства, спрямований на розробку адекватних управлінських рішень та забезпечення мінімізації ризиків [4]. В ринкових умовах інформація перетворюється в провідний виробничий фактор, а діяльність по її збору, передачі, зберігання та аналізу стає однією з найбільш значущих управлінських технологій. Від повноти, об’єктивності, достовірності, системності, своєчасності та періодичності інформації залежить ефективність функціонування та перспективи розвитку підприємстваuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (Луцьк, 8 травня 2020 р.);С. 271-273-
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectринок пиваuk
dc.subjectаналізу внутрішнього і зовнішнього середовища діяльності підприємстваuk
dc.subjectуправлінські рішенняuk
dc.subjectрозвиток підриємстваuk
dc.titleМаркетингові дослідження споживчих переваг на ринку пиваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf267.22 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.