Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11349
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2020-06-24T13:03:01Z-
dc.date.available2020-06-24T13:03:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11349-
dc.description.abstractВ даний час одним з актуальних питань діяльності підприємств є вибір напрямку розвитку. Вирішення даного питання повинне бути обґрунтоване на основі стратегічного вибору організації. У зв'язку з невизначеністю зовнішнього середовища, особливо в умовах кризових явищ в економіці, актуальність правильного вибору стратегії зростає [1]. Економічний розвиток і довгострокова ефективна робота підприємства значною мірою визначаються вибором стратегічних орієнтирів, що дозволяють максимально реалізувати потенціал використовуваних в виробництві ресурсівuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (Луцьк, 8 травня 2020 р.).;С. 122-124-
dc.subjectрозвиток піприємстваuk
dc.subjectекономічний розвитокuk
dc.subjectвиробничі ресурсиuk
dc.titleОбгрунтування та вибір стратегії розвитку підприємстваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf367.6 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.