Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11348
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2020-06-24T12:51:31Z-
dc.date.available2020-06-24T12:51:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11348-
dc.description.abstractПроцес становлення ринкових відносин викликає необхідність переорієнтації виробництва та реалізації продукції на задоволення потреб і запитів кінцевих споживачів. Зарубіжний досвід і досвід деяких вітчизняних виробників свідчить про те, що дієвим інструментом вирішення цього завдання є застосування маркетингової комунікаційної політики. До того ж кожному підприємства потрібно додаткова перевага, яка дозволить поліпшити маркетингову позицію і забезпечити певні конкурентні переваги на ринку. Комунікаційна політика є одним з чотирьох основних інструментів маркетингу, метою якої є надання інформації для інших інструментів маркетингу і внесення свого внеску в збільшення продажів у довгостроковій перспективі, забезпечення взаємозв'язку між виробниками і споживачами товарів у процесі обмінуuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСоціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (Луцьк, 18 лютого 2020 р.);С. 138-141-
dc.subjectмаркетингова комунікаційна політикаuk
dc.subjectринкові відносиниuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectінструменти маркетингуuk
dc.titleУдосконалення маркетингової комунікаційної політики шляхом проведення дегустаціїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf474.1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.