Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10847
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербакова, Ніна Володимирівна-
dc.contributor.authorЩербакова, Нина Владимировна-
dc.contributor.authorShcherbakova, Nina-
dc.contributor.authorЗімонова, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorЗимонова, Ольга Владимировна-
dc.contributor.authorZimonova, Olha-
dc.contributor.authorМихайлов, Володимир Вікторович-
dc.contributor.authorМихайлов, Владимир Викторович-
dc.contributor.authorMykhailov, Volodymyr-
dc.contributor.authorМельник, Олександр Олексійович-
dc.contributor.authorМельник, Александр Алексеевич-
dc.contributor.authorMelnyk, Oleksandr-
dc.date.accessioned2020-05-27T11:43:49Z-
dc.date.available2020-05-27T11:43:49Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10847-
dc.description.abstractUK: Стаття присвячена розгляду сучасних методик викладання філософії, затребуваних не тільки у колах філософської академічної спільноти, а й у повсякденному житті окремої людини. Зростання актуальності навичок та умінь критично мислити, аргументувати свою точку зору, бачити проблему в цілісності, аналізувати зв’язки стало причиною повернення філософії у простір публічності та, як наслідок, пожвавлення зацікавлення до її вивчення. EN: The article is devoted to the modern methods of teaching philosophy, popular not only in the philosophical circles of the academic community, but also in the everyday life of an individual. The growth of the relevance of the skills and abilities to think critically, to explain own point of view, see the problem in its entirety and analyze the relationship became the reason of the return of philosophy in the space of publicity and, as a consequence, of the revival of interest in its study.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМелітополь: ТДАТУ ім. Д. Моторногоuk
dc.relation.ispartofseriesУдосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: зб. наук.-метод. праць;Вип. 24 (С. 467-476)-
dc.subjectкреативне мисленняuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectметодика викладання філософіїuk
dc.subjectпрактична філософіяuk
dc.subject«спільнота дослідників»uk
dc.subjectтурботливе мисленняuk
dc.subject"Філософія для дітей"uk
dc.subjectcreative thinkinguk
dc.subjectcritical thinkinguk
dc.subjectmethods of teaching philosophyuk
dc.subjectpractical philosophyuk
dc.subject«a community of enquiry»uk
dc.subjectcaring thinkinguk
dc.subject«Philosophy for Children»uk
dc.titleСвітові практики методики викладання філософії: історія та сучасний станuk
dc.title.alternativeWorld practices of teaching methods philosophy: history and the modern stateuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Суспільно-гуманітарні науки

Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.