Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10787
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тараненко, Галина Григорівна | - |
dc.contributor.author | Тараненко, Галина Григорьевна | - |
dc.contributor.author | Taranenko, Halyna | - |
dc.contributor.author | Тишковець, Г. О. | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-25T15:30:38Z | - |
dc.date.available | 2020-05-25T15:30:38Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10787 | - |
dc.description.abstract | Здійснено соціально-філософський аналіз булінгу як деструктиву гармонізації культурно-освітнього простору особистості. Наголошено на тому що булінг, як комплексна соціальна, психолого-педагогічна проблема, не може бути викорінений і попереджений без відповідного психолого-педагогічного впливу фахівців та батьків. Акцентовано увагу на необхідності цілеспрямованої систематичної та комплексної роботи з виховання гармонійної особистості, яка не здатна нести руйнівні ідеї та емоції, спроможна розуміти закони і проблеми як суспільства загалом, так і окремої особистості зокрема, співпереживати та відповідати за свої вчинки | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | Perspectives of world science and education: the 2nd International scientific and practical conference (Osaka, Japan, october 30-31, 2019);P. 290-296 | - |
dc.subject | булінг | uk |
dc.subject | гармонійна особистість | uk |
dc.subject | соціальний деструктив | uk |
dc.subject | культурно-освітній простір | uk |
dc.title | Соціально-філософський аналіз булінгу як деструктиву гармонізації культурно-освітнього простору особистості | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | кафедра Суспільно-гуманітарні науки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тараненко-Тишковець.pdf | 2.5 MB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.