Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10787
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТараненко, Галина Григорівна-
dc.contributor.authorТараненко, Галина Григорьевна-
dc.contributor.authorTaranenko, Halyna-
dc.contributor.authorТишковець, Г. О.-
dc.date.accessioned2020-05-25T15:30:38Z-
dc.date.available2020-05-25T15:30:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10787-
dc.description.abstractЗдійснено соціально-філософський аналіз булінгу як деструктиву гармонізації культурно-освітнього простору особистості. Наголошено на тому що булінг, як комплексна соціальна, психолого-педагогічна проблема, не може бути викорінений і попереджений без відповідного психолого-педагогічного впливу фахівців та батьків. Акцентовано увагу на необхідності цілеспрямованої систематичної та комплексної роботи з виховання гармонійної особистості, яка не здатна нести руйнівні ідеї та емоції, спроможна розуміти закони і проблеми як суспільства загалом, так і окремої особистості зокрема, співпереживати та відповідати за свої вчинкиuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesPerspectives of world science and education: the 2nd International scientific and practical conference (Osaka, Japan, october 30-31, 2019);P. 290-296-
dc.subjectбулінгuk
dc.subjectгармонійна особистістьuk
dc.subjectсоціальний деструктивuk
dc.subjectкультурно-освітній простірuk
dc.titleСоціально-філософський аналіз булінгу як деструктиву гармонізації культурно-освітнього простору особистостіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Суспільно-гуманітарні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тараненко-Тишковець.pdf2.5 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.