Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10756
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Безверхня, Юлія Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Безверхняя, Юлия Викторовна | - |
dc.contributor.author | Bezverkhnya, Yuliia | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-22T10:04:42Z | - |
dc.date.available | 2020-05-22T10:04:42Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10756 | - |
dc.description.abstract | Перехід економіки на ринкові відносини, глобалізація економічних зв'язків при використанні матеріальних і трудових ресурсів, капіталу і фінансування, посилення факторів невизначеності і ризику диктують необхідність дослідження атрибутів резервної системи, процесів хеджування, їх прогнозування та відображення в обліку. Особливо це стосується управлінського обліку. Один з основоположних принципів бухгалтерського обліку в ринковій економіці – це принцип продовження діяльності, відповідно до якого підприємство нормально функціонує і буде продовжувати свою діяльність в доступному для огляду майбутньому, тобто не збанкрутує. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | Сучасні проблеми обліку, аналізу, аудиту й оподаткування суб’єктів господарської діяльності: теоретичні, практичні та освітянські аспекти: Збірник наукових праць за матеріалами ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (30-31 березня 2020 р.);(С. 17-20) | - |
dc.subject | управлінський облік | uk |
dc.subject | хедж-облік | uk |
dc.subject | хеджування | uk |
dc.subject | фінансовий ринок | uk |
dc.subject | відкритий хедж | uk |
dc.subject | закритий хедж | uk |
dc.title | Хеджування як елемент управлінського обліку | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | кафедра Фінансів, обліку та оподаткування 11 |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.