Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10568
Title: Теоретичні та практичні аспекти організації маркетингового управління підприємством
Authors: Нехай, Вікторія Василівна
Нехай, Виктория Васильевна
Nekhai, Viktoriia
Keywords: удосконалення управління підприємством;обґрунтування доцільності маркетингу;система управління підприємством;впровадження маркетингу;аналіз конкурентного середовища;стимулювання продажів;реклама;ціноутворення;методи маркетингу;кошти маркетингу;створення служби маркетингу;втілення ринкової орієнтації підприємств;вивчення попиту;процес організації маркетингу;результати роботи підприємства
Issue Date: 2016
Series/Report no.: Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки : матеріали науково-практичної конференції;С. 296–304
Abstract: Актуальність завдань удосконалення управління підприємством в умовах ринкових перетворень вимагає проведення досліджень з метою обґрунтування доцільності маркетингу на підприємствах України, що й зумовило мету дослідження. Завданнями для її досягнення є визначення місця маркетингу у системі управління підприємством, вплив факторів навколишнього середовища на його результативність а також визначення організаційних аспектів у процесі впровадження маркетингу, зокрема, фінансового забезпечення організації діяльності маркетингового підрозділу.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10568
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.2016 Дніпро Нехай.pdf478.47 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.