Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10381
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТараненко, Галина Григорівна-
dc.contributor.authorТараненко, Галина Григорьевна-
dc.contributor.authorTaranenko, Halyna-
dc.contributor.authorІванова, Ірина Євгенівна-
dc.contributor.authorИванова, Ирина Евгеньевна-
dc.contributor.authorIvanova, Iryna-
dc.contributor.authorЧебанова, Юлія Василівна-
dc.contributor.authorЧебанова, Юлия Васильевна-
dc.contributor.authorChebanova, Yuliia-
dc.contributor.authorШлєіна, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorШлеина, Людмила Ивановна-
dc.contributor.authorShlieina, Liudmyla-
dc.date.accessioned2020-05-04T10:07:16Z-
dc.date.available2020-05-04T10:07:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10381-
dc.description.abstractUK: Проаналізовано умови та методи підвищення ефективності самостійної роботи здобувачів вищої освіти агротехнологічного закладу вищої освіти в умовах дистанційного навчання. Доведено, що її ефективність залежить від низки умов, зокрема: розробки завдань для самостійної роботи репродуктивного, пізнавально-пошукового та творчого рівнів та різних ступенів складності; врахування різного рівня підготовки і різного стилю навчальної діяльності здобувачів вищої освіти; активного використання додаткових альтернативних форм; орієнтації на колективну творчу взаємодію; розмаїття форм звітності; використання різноманітних форм активізації самостійної роботи; проведення регулярного оцінювання якості впровадження та застосування дистанційної освіти. Зазначено, що за таких умов зростає ефективність самостійної роботи здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання та формується компетенція навчання впродовж життя. EN: The conditions and methods of improving the individual work efficiency of undergraduates while distance learning at the agrotechnological higher education institution are analyzed. It is proved that its effectiveness depends on a number of conditions, in particular: the tasks creation of reproductive, cognitivesearch and creative levels and different degrees of complexity for individual work; taking into account the different level of training and different style of undergraduates educational activity; active use of additional alternative forms; focus on collective creative engagement; a variety of reporting forms; use of various forms for individual work intensification; conducting regular assessment of implementation and application quality of distance education. It is noted that under such conditions the individual work efficiency of undergraduates while distance learning increases and the competence of lifelong learning is formed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesУдосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць Таврійського Державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного;Вип. 24 (С. 369-376)-
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectсамостійна роботаuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.subjectindividual workuk
dc.subjectdistance learninguk
dc.subjectundergraduatesuk
dc.titleМетоди підвищення ефективності самостійної роботи здобувачів вищої освіти агротехнологічного закладу вищої освіти в умовах дистанційного навчанняuk
dc.title.alternativeMethods of increasing the individual work efficiency of undergraduates while distance learning at the agrotechnological higher education institutionuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Суспільно-гуманітарні науки

Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.