Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10380
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тараненко, Галина Григорівна | - |
dc.contributor.author | Тараненко, Галина Григорьевна | - |
dc.contributor.author | Taranenko, Halyna | - |
dc.contributor.author | Ісакова, Олена Іванівна | - |
dc.contributor.author | Исакова, Елена Ивановна | - |
dc.contributor.author | Isakova, Olena | - |
dc.contributor.author | Єременко, Лариса В'ячеславівна | - |
dc.contributor.author | Еременко, Лариса Вячеславовна | - |
dc.contributor.author | Yeremenko, Larysa | - |
dc.contributor.author | Шлєіна, Людмила Іванівна | - |
dc.contributor.author | Шлеина, Людмила Ивановна | - |
dc.contributor.author | Shlieina, Liudmyla | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-04T09:54:28Z | - |
dc.date.available | 2020-05-04T09:54:28Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10380 | - |
dc.description.abstract | UK: Здійснено теоретико-методологічний аналіз особливостей імплементації новітніх технологій навчання у процесі викладання суспільногуманітарних дисциплін в агротехнологічному ЗВО. Розглянуто можливості ефективного застосування нових методів та технологій навчання. Проведено огляд закордонного досвіду і визначено пропозиції щодо їх адаптації в освітній практиці на прикладі моделі «перевернутого навчання», методу кейсів та проєктного навчання, що уможливлюють оптимальне поєднання мультимедійних ресурсів та цифрових технологій у процесі викладання суспільно-гуманітарних дисциплін агротехнологічного закладу вищої освіти. EN: Theoretical and methodological analysis of the implementation peculiarities of the latest learning technologies into the social sciences and humanities teaching process at the higher education agro-technological institution is carried out. The effective application possibilities of new teaching methods and technologies are considered. The review of foreign experience is conducted and proposals for its adaptation to the educational practice on the example of the model of "inverted learning", the method of cases and project method are provided, which make possible the optimal combination of multimedia resources and digital technologies in the social sciences and humanities teaching process at the higher education agro-technological institution. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ТДАТУ | uk |
dc.relation.ispartofseries | Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць Таврійського Державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного;Вип. 24 (С. 362-368) | - |
dc.subject | новітні технології навчання | uk |
dc.subject | модель «перевернутого навчання» | uk |
dc.subject | метод кейсів | uk |
dc.subject | проєктне навчання | uk |
dc.subject | newest learning technologies | uk |
dc.subject | model of “inverted learning” | uk |
dc.subject | case study method | uk |
dc.subject | project method | uk |
dc.title | Імплементація новітніх технологій навчання у процесі викладання суспільно-гуманітарних дисциплін в агротехнологічному закладі вищої освіти | uk |
dc.title.alternative | The implementation of the latest learning technologies into the social sciences and humanities teaching process at the higher education agro-technological institution | uk |
dc.type | Working Paper | uk |
Appears in Collections: | кафедра Суспільно-гуманітарні науки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У(1).pdf | 556.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.