Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10216
Title: Маркетинг як філософія бізнесу за сучасних умов господарювання
Authors: Єфіменко, Людмила Миколаївна
Ефименко, Людмила Николаевна
Yefimenko, Liudmyla
Островерхов, В.
Keywords: маркетинг;філософія бізнесу;господарювання;організація виробництва;збут продукції;маркетингова діяльність
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Матеріали IV Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції: «Вища освіта – студентська наука – сучасне суспільство: напрями розвитку» (8 березня, Київ);С. 225-230
Abstract: Маркетинг – комплексна система організації виробництва і збуту продукції, орієнтована на задоволення потреб конкретних споживачів і отримання прибутку на основі дослідження і прогнозування ринку, вивчення внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства-експортера, розробки стратегії і тактики поведінки на ринку за допомогою маркетингових програм
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10216
Appears in Collections:Кафедра Публічне управління, адміністрування та право

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матеріали конференції_2020-225-230.pdf297.87 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.