Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10216
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄфіменко, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorЕфименко, Людмила Николаевна-
dc.contributor.authorYefimenko, Liudmyla-
dc.contributor.authorОстроверхов, В.-
dc.date.accessioned2020-04-14T12:45:48Z-
dc.date.available2020-04-14T12:45:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10216-
dc.description.abstractМаркетинг – комплексна система організації виробництва і збуту продукції, орієнтована на задоволення потреб конкретних споживачів і отримання прибутку на основі дослідження і прогнозування ринку, вивчення внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства-експортера, розробки стратегії і тактики поведінки на ринку за допомогою маркетингових програмuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали IV Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції: «Вища освіта – студентська наука – сучасне суспільство: напрями розвитку» (8 березня, Київ);С. 225-230-
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectфілософія бізнесуuk
dc.subjectгосподарюванняuk
dc.subjectорганізація виробництваuk
dc.subjectзбут продукціїuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.titleМаркетинг як філософія бізнесу за сучасних умов господарюванняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра Публічне управління, адміністрування та право

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матеріали конференції_2020-225-230.pdf297.87 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.