Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10034
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ісакова, Олена Іванівна | - |
dc.contributor.author | Исакова, Елена Ивановна | - |
dc.contributor.author | Isakova, Olena | - |
dc.contributor.author | Щербакова, Ніна Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Щербакова, Нина Владимировна | - |
dc.contributor.author | Shcherbakova, Nina | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-02T09:32:36Z | - |
dc.date.available | 2020-04-02T09:32:36Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10034 | - |
dc.description.abstract | Предметом навчального посібника є наукове пізнання, його реальні проблеми, принципи і методи наукової діяльності, структура знання. Головні розділи посібника присвячені структурі та моделям розвитку науки в динаміці культури, наукової революції, некласичним формам науки. Дана класифікація методів по емпіричному і теоретичному рівнях науки, в співвіднесенні з формами знанняфактами, гіпотезою, теорією. Розглянуто підстави та передумови пізнання - принципи, стиль мислення, картина світу, парадигма, дослідницькі програми. Як нові методології розглянуті комп'ютеризація, системність і синергетика. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Мелітополь: ФО-П Однорог Т. В. | uk |
dc.relation.ispartofseries | 227 с.; | - |
dc.subject | філософія | uk |
dc.subject | наукове пізнання | uk |
dc.subject | історія філософії науки | uk |
dc.subject | новації в сучасній науці | uk |
dc.title | Філософія науки: навчальний посібник | uk |
dc.type | Book chapter | uk |
Appears in Collections: | Навчальні видання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
filosofija-nauky.-navchalnyj-posibnyk.pdf | 173.22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.