Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9300
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Надикто, Володимир Трохимович | - |
dc.contributor.author | Надыкто, Владимир Трофимович | - |
dc.contributor.author | Nadykto, Volodymyr | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-23T13:44:10Z | - |
dc.date.available | 2020-01-23T13:44:10Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9300 | - |
dc.description.abstract | Звіт про НДР: 20 с. тексту, 4 рис., 3 табл., 15 джерел. Об'єкти досліджень: процеси функціонування колісних енергетичних засо-бів сільськогосподарського призначення. Мета роботи: а) розроблення передумов для створення в Україні вітчизняної Системи машин шляхом формування типажу колісних енергетичних засобів; б) підвищення екологічної безпеки практичного застосування колісних тракторів шляхом обґрунтування максимального рівня їх буксування при роботі у тяговому режимі. Методи досліджень: Теоретичні дослідження проводили шляхом аналізу тя-гового балансу колісного трактора і застосування стандартизованих обмежень ти-ску його рушіїв на грунт у вертикальній площині. При складанні вказаних рівнянь використовували основні положення теоретичної механіки і теорії трактора. В результаті проведених досліджень: запропоновано визначення поняття «типаж тракторів»; - розроблено типаж колісних тракторів для України. Його основу склада-ють енергетичні засоби п’яти тягових класів: 0,6; 1,1; 18; 3 і 5; - обґрунтовано діапазон номінального тягового зусилля трактора (Ркр.н) кожного тягового класу на рівні Ркр.н−10%.+20%; - установлено, що для запобігання руйнування структури грунту у весня-ний період польових робіт максимально допустиме буксування (δmax) ко-лісних рушіїв тракторів тягових класів 5, 3 і 1,4 повинно бути 15%, 12% і 9% відповідно. У осінньо-літній період значини δmax можуть бути більши-ми і відповідно становити 20%, 16% і 13%; - передбачається, що колісні трактори тягового класу 5, обладнані одинар-ними штатними шинами, можуть використовуватися на польових робо-тах тільки у осінньо-літній період. Для експлуатації навесні вони обов’язково мають бути обладнані подвоєними шинами. Застосування цього конструктивного рішення доцільне для усіх колісних енергетичних засобів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ТДАТУ | uk |
dc.subject | трактор | uk |
dc.subject | енергетичний засіб | uk |
dc.subject | типаж | uk |
dc.subject | номінальне тягове зусилля | uk |
dc.subject | буксування | uk |
dc.subject | тиск | uk |
dc.subject | грунт | uk |
dc.subject | плуг | uk |
dc.title | Звіт про науково-дослідну роботу (проміжний). Програма 1 «Розробити технічні засоби для реалізації нових технологій вирощування сільськогосподарських культур в умовах півдня України» | uk |
dc.type | Working Paper | uk |
Appears in Collections: | Звіти з НДР |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Звіт_НДІ_2017.pdf | 373.9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.