Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9063
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФурса, В. А.-
dc.date.accessioned2020-01-09T13:42:26Z-
dc.date.available2020-01-09T13:42:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9063-
dc.description.abstractУ статті з’ясовано основні напрями маркетингової діяльності у соціальних мережах, визначено сутність комунікацій у маркетингу та окреслено особливості здійснення комунікаційних заходів у мережевих спільнотах.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції магістрантів і студентів (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 р.);С. 114-115-
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectперсональний брендингuk
dc.subjectрепутаційний менеджментuk
dc.titleМаркетингові комунікації в соціальних мережахuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.PDF358.56 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.