Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9062
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСергєєва, Ю. О.-
dc.date.accessioned2020-01-09T13:37:45Z-
dc.date.available2020-01-09T13:37:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9062-
dc.description.abstractРеклама наголошує на соціальній значущості товару чи його уявній престижності. Крім того, використовується реклама масового впливу, що дає можливість фірмі захопити частку ринку (чи утримати її), витіснити конкурентів або принаймні не поступатися їм. Проте цього можна досягти лише значним коштом та настільки гучним «криком», щоб за ним не чутно було «крику» інших, а це не завжди можливо.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції магістрантів і студентів (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 р.);С. 109-
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.titleРеклама як ефективний інструмент маркетингуuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.PDF352.61 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.