Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9060
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМихайлова, М. С.-
dc.date.accessioned2020-01-09T13:32:18Z-
dc.date.available2020-01-09T13:32:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9060-
dc.description.abstractВикористання кольорів в маркетингових коммунікаціях є перспективним об'єктом інновацій. Чітко сфокусована, логічно і обгрунтована колірьова комунікація здатна зміцнити, підвищити і вигідно висвітлити статус бренду, товарної марки або окремого товару.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції магістрантів і студентів (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 р.);С. 99-
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectколірuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectкольоровий маркетингuk
dc.titleПсихологія кольору, як новітній інструмент маркетингових комунікаційuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.PDF368.1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.