Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9059
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрутікова, А. О.-
dc.date.accessioned2020-01-09T13:27:32Z-
dc.date.available2020-01-09T13:27:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9059-
dc.description.abstractРебрендинг компанії максимально ефективний, якщо в оновлений бренд будуть закладені не тільки показники сьогоднішнього дня, а й завтрашнього. Ребрендинг здатний як значно підвищити рівень продажів і привернути увагу споживачів певної продукції, так і, навпаки, зруйнувати той образ, який компанія створювала протягом декількох років.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції магістрантів і студентів (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 р.);С. 96 -97-
dc.subjectребрендингuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectаудит брендуuk
dc.subjectPR-заходиuk
dc.titleРебрендинг, необхідність та метаuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.PDF364.6 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.