Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8843
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPliasetska, V. R.-
dc.date.accessioned2019-12-13T07:05:04Z-
dc.date.available2019-12-13T07:05:04Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8843-
dc.description.abstractThe purpose of this article is to study the influence of packaging on the final choice of the consumer, as well as to consider the problems associated with recycling, communication with customers and the effect of color on them.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали VII Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками наукових досліджень 2019 року: тези доповідей (Мелітополь, 11-22 листопада 2019 р.). Навчально-науковий інститут загальноуніверситетської підготовки;С. 23-24-
dc.subjectproduct packaginguk
dc.subjectthe influence of packaginguk
dc.subjectthe choice of productsuk
dc.titleThe influence of product packaging on consumer final choiceuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
materialy-2019 02.12-23-24.pdf299.8 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.