Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8825
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKashuba, N. I.-
dc.date.accessioned2019-12-12T08:09:17Z-
dc.date.available2019-12-12T08:09:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8825-
dc.description.abstractImprovement of marketing policy is one of the most important points in strategic planning of enterprise development, because the efficiency of planning of marketing activity depends on the result of activity of the whole enterprise.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали VII Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками наукових досліджень 2019 року: тези доповідей (Мелітополь, 11-22 листопада 2019 р.). Навчально-науковий інститут загальноуніверситетської підготовки;С. 14-15-
dc.subjectimprovement of the sales planning systemuk
dc.subjectimprovement of the marketing organization systemuk
dc.subjectimprovement of staffinguk
dc.subjectprice policy variationsuk
dc.titleFeatures of the sales activity systemuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
materialy-2019 02.12-14-15.pdf300.24 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.