Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8508
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гладун, А. Я. | - |
dc.contributor.author | Прийма, Сергій Миколайович | - |
dc.contributor.author | Прийма, Сергей Николаевич | - |
dc.contributor.author | Pryima, Serhii | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-12T12:50:55Z | - |
dc.date.available | 2019-11-12T12:50:55Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8508 | - |
dc.description.abstract | UK: MOOC (Massive open online course) - масові, широкодоступні, публічні, відкриті дистанційні онлайн інтернет-курси. Вважається, що неформальне навчання і, зокрема курси МООС, являються серйозним викликом традиційній системі очного (формального) навчання, з її деколи дорогими цінами на якісну і престижну освіту МООС надають можливість цілком безкоштовно вивчити будь-який предмет або дисципліну в зручний для користувача час і в комфортному для нього темпі, що є дуже актуальним для сучасного динамічного світу. Прикладами MOOC можуть бути: Coursera, EdX, Udacity. В Україні працює безкоштовна платформа МООС - Prometheus. Перед масовою онлайн-освітою стоїть багато викликів, які доведеться вирішити в найближчі роки. EN: A new approach to the search and selection of relevant MOOC courses for nonformal learning that takes into account the existing level of student education and based on a semantic representation of the user's knowledge of the subject area is presented. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ФОП Однорог Т. В. | uk |
dc.relation.ispartofseries | Сучасні наукові дослідження на шляху до євроінтеграції: матеріали міжнародного науково-практичного форуму (21-22 червня 2019 р.) Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного;Ч. 2 (С. 23-26) | - |
dc.subject | онтологічний аналіз | uk |
dc.subject | ітелектуальне електронне навчання | uk |
dc.subject | неформальне навчання | uk |
dc.subject | Semantic Web | uk |
dc.subject | ontological analysis | uk |
dc.subject | intelligent e-learning | uk |
dc.subject | ontology | uk |
dc.subject | thesauri | uk |
dc.subject | Semantic Web | uk |
dc.subject | recommender system | uk |
dc.subject | non-formal learning | uk |
dc.subject | MOOCs | uk |
dc.title | Онтологічний аналіз для персоналізації неформального навчання в МООС | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра Комп'ютерні науки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
СУЧАСНІ НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ НА ШЛЯХУ ДО ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ - ч.2-23-26.pdf | 174.07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.