Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8018
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолокольчикова, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorКолокольчикова, Ирина Владимировна-
dc.contributor.authorKolokolchykova, Iryna-
dc.date.accessioned2019-09-04T12:52:05Z-
dc.date.available2019-09-04T12:52:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8018-
dc.description.abstractUK: У статті досліджено міжнародний досвід канадських фермерів на ринку плодово-ягідної проду-кції. Мета дослідження: визначення місця країни та оцінка ресурсного потенціалу канадських фермерів; аналіз виробничого потенціалу фермерів Канади та основних напрямів державної політики підтримки сільськогосподарських товаровиробників. Результати дослідження дають можливість вибору окремих підходів ведення бізнесу, які можуть впровадити українські фермери в галузі садівництва. Це дозволить вітчизняним товаровиробникам визначитись з питаннями товарної, цінової, розподільчої, збутової та комунікаційної політики власних виробництв, обрати правильні стратегічні орієнтири та співпрацювати з державними установами над розробкою дієвих законодавчих програм підтримки та сприяння розвитку галузі садівництва, здійснення ефективної експортно-імпортної політики. EN: The necessity of the analysis of the international experience of export – import operations by farmers of Canada is proved. The aspects of work of the Canadian farmers in the world market of fruits and berries are investigated, the structure of commodity production of fruit, the place of Canada in production of a product, the sizes of the Canadian farms working in the field of gardening, the place of the state in regulation of policy of production and sale of fruit is defined. Canada is an agricultural country, which has the first place in the export of some agricultural products. The country also occupies an active place in the market of horticulture products. Marketing experience of production, sales and state regulation of market relations in the horticulture industry is a good example of finding ways to solve many problems of producers of Ukraine.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМелітополь: ТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 3 (38) (С. 139-146)-
dc.subjectекспортuk
dc.subjectімпортuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectкон’юнктура ринкуuk
dc.subjectпопит та пропозиціяuk
dc.subjectмаркетингове середовищеuk
dc.subjectміжнародний ринокuk
dc.subjectвиробничий потенціалuk
dc.subjectфермерське господарствоuk
dc.subjectexportuk
dc.subjectimportuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectmarket conditionsuk
dc.subjectsupply and demand international marketuk
dc.subjectmarketing environmentuk
dc.subjectproduction potentialuk
dc.subjectfarminguk
dc.titleМіжнародний досвід діяльності канадських фермерів на ринку плодово – ягідної продукціїuk
dc.title.alternativeInternational experience of canadian farmers to market fruit productionuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
!Макет 3(38)2018-135-142.pdf369.12 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.