Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7997
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПлясецька, В. Р.-
dc.date.accessioned2019-09-03T07:26:28Z-
dc.date.available2019-09-03T07:26:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7997-
dc.description.abstractЧорниця є пріоритетною нішевою культурою з різноманітними корисними якостями, які можуть буди використані не тільки у харчовій промисловості, а й у медицині, косметології, виробництві алкогольних напоїв, у якості декоративної рослини. Ринок ягід є ще молодим в Україні, вітчизняні споживачі мало проінформовані про виробників через їх слабкий апарат маркетингових комунікацій. Сьогодні на світовому ринку спостерігається великий попит на органічну продукцію, тому експорт українських ягід, особливо чорниці, яка займає перші місця у експорті та по рентабельності, має можливість стати лідером.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesІнноваційні технології та актуальні питання післязбиральної доробки плодоовочевої продукції як важіль підвищення економічної ефективності: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Херсон, 2019);С. 272–278-
dc.subjectягодиuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectчорницяuk
dc.subjectринок ягідuk
dc.subjectорганічна продукціяuk
dc.subjectдинаміка результатів виробництва чорниціuk
dc.subjectнішева культураuk
dc.titleМаркетингові аспекти у реалізації чорниціuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf296.71 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.