Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7711
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Журавель, Дмитро Павлович | - |
dc.contributor.author | Журавель, Дмитрий Павлович | - |
dc.contributor.author | Zhuravel, Dmytro | - |
dc.contributor.author | Бондар, Андрій Миколайович | - |
dc.contributor.author | Бондарь, Андрей Николаевич | - |
dc.contributor.author | Bondar, Andrii | - |
dc.contributor.author | Дашивець, Галина Іванівна | - |
dc.contributor.author | Дашивец, Галина Ивановна | - |
dc.contributor.author | Dashyvets, Halyna | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-04T10:54:46Z | - |
dc.date.available | 2019-07-04T10:54:46Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7711 | - |
dc.description.abstract | UK: Колісне шасі із традиційним рульовим керуванням як об'єкт керування являє собою інтегратор зі змінними параметрами. Поворот транспортного засобу на місцевості є результатом нагромадження в міру поздовжнього переміщення. Це породжує суперечливість процесу керування на маленьких та великих швидкостях руху. При маневруванні на малих швидкостях (10...20 км/год), чутливість рульового керування – недостатня, а при швидкості більше 20 км/год чуливість буде надлишковою. EN: The article deals with the research of parameters of a steering mechanism of a vehicle, which operates at high speed modes. The mathematical description of the relationship between elements of the control system is given. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Мелітополь: ФОП Однорог Т.В | uk |
dc.relation.ispartofseries | Сучасні наукові дослідження на шляху до Євроінтеграції: матеріали Міжнародного науково-практичного форуму (21-22 червня 2019р.) Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного;Ч. 1 С. 203-205 | - |
dc.subject | шасі | uk |
dc.subject | маневрування | uk |
dc.subject | автоматика | uk |
dc.subject | сервопривод | uk |
dc.subject | мікропроцесор | uk |
dc.subject | алгоритми керування | uk |
dc.subject | transmission ratio | uk |
dc.subject | steering sensitivity | uk |
dc.subject | adder | uk |
dc.subject | adaptation | uk |
dc.subject | measuring transducer | uk |
dc.title | Дослідження адаптивної роботи рульового управління транспортного засобу в швидкісному режимі | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | кафедра Технічний сервіс та системи в АПК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Матеріали МНПК Сучасні наукові.. Журавель1-13-15.pdf | 172.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.