Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7711
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖуравель, Дмитро Павлович-
dc.contributor.authorЖуравель, Дмитрий Павлович-
dc.contributor.authorZhuravel, Dmytro-
dc.contributor.authorБондар, Андрій Миколайович-
dc.contributor.authorБондарь, Андрей Николаевич-
dc.contributor.authorBondar, Andrii-
dc.contributor.authorДашивець, Галина Іванівна-
dc.contributor.authorДашивец, Галина Ивановна-
dc.contributor.authorDashyvets, Halyna-
dc.date.accessioned2019-07-04T10:54:46Z-
dc.date.available2019-07-04T10:54:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7711-
dc.description.abstractUK: Колісне шасі із традиційним рульовим керуванням як об'єкт керування являє собою інтегратор зі змінними параметрами. Поворот транспортного засобу на місцевості є результатом нагромадження в міру поздовжнього переміщення. Це породжує суперечливість процесу керування на маленьких та великих швидкостях руху. При маневруванні на малих швидкостях (10...20 км/год), чутливість рульового керування – недостатня, а при швидкості більше 20 км/год чуливість буде надлишковою. EN: The article deals with the research of parameters of a steering mechanism of a vehicle, which operates at high speed modes. The mathematical description of the relationship between elements of the control system is given.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМелітополь: ФОП Однорог Т.Вuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні наукові дослідження на шляху до Євроінтеграції: матеріали Міжнародного науково-практичного форуму (21-22 червня 2019р.) Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного;Ч. 1 С. 203-205-
dc.subjectшасіuk
dc.subjectманевруванняuk
dc.subjectавтоматикаuk
dc.subjectсервоприводuk
dc.subjectмікропроцесорuk
dc.subjectалгоритми керуванняuk
dc.subjecttransmission ratiouk
dc.subjectsteering sensitivityuk
dc.subjectadderuk
dc.subjectadaptationuk
dc.subjectmeasuring transduceruk
dc.titleДослідження адаптивної роботи рульового управління транспортного засобу в швидкісному режиміuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:кафедра Технічний сервіс та системи в АПК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матеріали МНПК Сучасні наукові.. Журавель1-13-15.pdf172.8 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.