Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7629
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРубцов, Микола Олексійович-
dc.contributor.authorРубцов, Николай Алексеевич-
dc.contributor.authorRubtsov, Mykola-
dc.contributor.authorМуртазієв, Е.-
dc.contributor.authorРубцова, Наталя Миколаївна-
dc.contributor.authorРубцова, Наталья Николаевна-
dc.contributor.authorRubtsova, Natalia-
dc.date.accessioned2019-07-01T11:05:40Z-
dc.date.available2019-07-01T11:05:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7629-
dc.description.abstractUK: Статтю присвячено методиці вибору статистичного критерію та його застосуванню до результатів педагогічного експерименту. Наведено приклади, що підтверджують ефективність проведених педагогічних досліджень. RU: Статья посвящена методике выбора статистического критерия и его применению к результатам педагогического зксперимента. Приведенны примеры, подтвєрждающие зффективность проведенных педагогических исследований.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМелітополь: Вид-во «Мелітополь»uk
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету: збірник наукових праць ( Педагогіка);Вип. 21 (2) С. 215-219-
dc.subjectстатистичний критерійuk
dc.subjectгіпотезаuk
dc.subjectпараметричні й непараметричні критеріїuk
dc.subjectпедагогічний експериментuk
dc.subjectстатистический критерийuk
dc.subjectгипотезаuk
dc.subjectпараметрические и непараметрические критерииuk
dc.subjectпедагогический экспериментuk
dc.titleМетодика вибору статистичного критерію та його застосування до результатів педагогічного експериментуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Фінансів, обліку та оподаткування 11

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf5.78 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.