Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7617
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛунга, Д.-
dc.date.accessioned2019-06-25T12:55:56Z-
dc.date.available2019-06-25T12:55:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7617-
dc.description.abstractСеред проблем і завдань маркетингу, як частини загальної діяльності суб'єктів ринку різних форм власності, однією з важливих є підвищення ефективності збутової діяльності підприємства, прагнення до більш успішного просування товару від виробника до споживача. Саме нереалізовані запаси продукції, товарів наочно показують недоліки в управлінні процесами, пов'язаними з реалізацією результатівuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesМіжвузівська студентська науково-практична конференція «Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції»: тези доповідей (28, 29 травня);-
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectплодоовочева продукціяuk
dc.subjectзбут підприємствuk
dc.titleМаркетинг у налагодженні збуту плодоовочевої продукції Мелітополяuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези Лунга 189-192.pdf161.41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.