Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7603
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНехай, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorНехай, Виктория Васильевна-
dc.contributor.authorNekhai, Viktoriia-
dc.date.accessioned2019-06-25T11:28:33Z-
dc.date.available2019-06-25T11:28:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7603-
dc.description.abstractУ ланці проблем, які спіткають підприємства сільськогосподарського машинобудування, значне місце займає несталий збут. Ця проблема має місце на тлі слабкої забезпеченості вітчизняних сільськогосподарських підприємств технікою для сільгоспробіт. Створює таку ситуацію відчутна конкуренція закордонних виробників сільгосптехніки, недосконалість організації та управління збутом, слабка маркетингова підтримка продукції та підприємствuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesНаціональний менеджмент в умовах інтеграційних та глобалізаційних викликів: монографія;С. 193-218-
dc.subjectсільськогосподарська технікаuk
dc.subjectсільськогосподарське машинобудуванняuk
dc.subjectконсолідований маркетингuk
dc.subjectзбутuk
dc.titleОбрання консолідованого маркетингу для вирішення проблем збуту сільськогосподарської технікиuk
dc.typeMonographyuk
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1 В Монографія19 СНАУ Нехай маркетинг (1).pdf781.29 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.