Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7560
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВоронянська, Олена Владиленівна-
dc.contributor.authorВоронянская, Елена Владиленовна-
dc.contributor.authorVoronianska, Olena-
dc.date.accessioned2019-06-20T11:12:14Z-
dc.date.available2019-06-20T11:12:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7560-
dc.description.abstractВ сучасному маркетинговому середовищі неможливо ефективно працювати, не маючи результатів маркетингових досліджень і прогнозів хоча би на найближче майбутнє. Тим більше, що надзвичайно швидкими темпами змінюються тренди в системі взаємовідносин між компаніями і клієнтами. Клієнт тяжіє до персоніфікації в споживанні будь-яких товарів і послуг, тому компанії повинні такі бажання враховувати.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesАктуальні питання економіки, обліку, фінансів та права в Україні та світі: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 30 березня 2019 р.): у 5 ч.;Ч. 2 (С. 27-28)-
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectпрограмний пакет SPSSuk
dc.titleСучасні підходи до аналізу поводження споживачів в епоху персоналізованих комунікаційuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Фінансів, обліку та оподаткування 11

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26_Воронянс_ка_О.В..pdf329 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.