Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7559
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯцух, Олег Васильович-
dc.contributor.authorЯцух, Олег Васильевич-
dc.contributor.authorYatsukh, Oleh-
dc.contributor.authorМохнатко, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorМохнатко, Ирина Николаевна-
dc.contributor.authorMoкhnatko, Iryna-
dc.contributor.authorЗоря, Михайло Віталійович-
dc.contributor.authorЗоря, Михаил Виталиевич-
dc.contributor.authorZoria, Mykhailo-
dc.contributor.authorЄвтушенко, Ганна Олександрівна-
dc.contributor.authorЕвтушенко, Анна Александровна-
dc.contributor.authorYevtushenko, Hanna-
dc.date.accessioned2019-06-20T11:08:13Z-
dc.date.available2019-06-20T11:08:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7559-
dc.description.abstractUK: Стаття присвячена проблемам використання комп'ютерно зорієнтованих технологій навчання та перевагам їх впровадження під час професійної' підготовки магістрів з цивільної безпеки. Метою наших розвідок є спроба виділити та проаналізувати переваги й недоліки використання комп’ютерно зорієнтованих технологій навчання в освітньому процесі вищого навчального закладу задля його подальшого удосконалення й оновлення відповідно до освітніх запитів суспільства. Показано, що впровадження нових технологій у навчання дозволяє вирішувати складні і актуальні завдання підготовки магістрів з цивільної безпеки. Особливо гостро постає питання методики ефективного застосування комп’ютерних програм залежно від рівня та змісту освіти, напряму підготовки. Адже в освітньому процесі важлива не технологія сама по собі, а доцільність її застосування, те, наскільки вона дозволяє досягти освітніх цілей. RU: Статья посвящена проблемам использования компьютерно ориентированных технологий обучения и предпочтениям их внедрения во время профессиональной подготовки магистров по гражданской безопасности. Показано, что внедрение новых технологий в обучение позволяет решать сложные и актуальные задачи подготовки магистров по гражданской безопасности. Особенно остро стоит вопрос методики зффективного применения компьютерных программ в зависимости от уровня и содержания образования, направления подготовки. Ведь в образовательном процессе важна не технология сама по себе, а целесообразность ее применения то, насколько она позволяет достичь образовательных целей.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesВища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору;№6, Кн. 2, т. 3(81)-
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectнові технологіїuk
dc.subjectосвітній простірuk
dc.subjectінтерактивне освітнє середовищеuk
dc.subjectновітні засоби навчанняuk
dc.subjectцивільна безпекаuk
dc.subjectелектронний НМКuk
dc.subjectобразовательное пространствоuk
dc.subjectинтерактивное образовательная средаuk
dc.subjectновейшие средства обученияuk
dc.subjectгражданская безопасностьuk
dc.subjectзлектронный НМКuk
dc.titleЗастосування новітніх засобів навчання та проблеми їх впровадження під час професійної підготовки магістрів з цивільної безпекиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра Цивільна безпека

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Яцух, Мохнатко, Зоря, Євтушенко 2018.pdf764.48 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.