Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7223
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛунга, Д.-
dc.contributor.authorНехай, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorНехай, Виктория Васильевна-
dc.contributor.authorNekhai, Viktoriia-
dc.date.accessioned2019-05-31T07:00:31Z-
dc.date.available2019-05-31T07:00:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7223-
dc.description.abstractСеред проблем і завдань маркетингу, як частини загальної діяльності суб'єктів ринку різних форм власності, однією з важливих є підвищення ефективності збутової діяльності підприємства, прагнення до більш успішного просування товару від виробника до споживача. Саме нереалізовані запаси продукції, товарів наочно показують недоліки в управлінні процесами, пов'язаними з реалізацією результатів.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції:матеріали Міжнародної студентської науково- практичної конференції;С. 189-192-
dc.subjectтоварuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectпродукціяuk
dc.subjectготова продукціяuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectринкова економікаuk
dc.titleМаркетинг у налагодженні збуту плодоовочевої продукції Мелітополяuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези fin-189-192 (2).pdf319.53 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.