Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7172
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Болтянський, Олег Володимирович | - |
dc.contributor.author | Болтянский, Олег Владимирович | - |
dc.contributor.author | Boltianskyi, Oleh | - |
dc.contributor.author | Болтянська, Наталя Іванівна | - |
dc.contributor.author | Болтянская, Наталья Ивановна | - |
dc.contributor.author | Boltianska, Natalia | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-29T11:16:06Z | - |
dc.date.available | 2019-05-29T11:16:06Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7172 | - |
dc.description.abstract | UK: В статті розглянуто способи формування професійних компетенцій майбутнього фахівця аграрної сфери. EN: The article deals with ways of the formation of professional competences of the future specialist of agrarian sphere are considered. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | Зб. наук.-метод. праць ТДАТУ «Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти»;Вип. 22 (С. 31-39) | - |
dc.subject | навчальна дисципліна | uk |
dc.subject | компетенції | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | фахівець-аграрій | uk |
dc.subject | academic discipline | uk |
dc.subject | competence | uk |
dc.subject | competency | uk |
dc.subject | competency approach | uk |
dc.subject | agrarian expert | uk |
dc.title | Роль навчальної дисципліни «Трактори і автомобілі» у формуванні професійних компетенцій майбутнього фахівця аграрної сфери | uk |
dc.title.alternative | The role of the academic discipline "Tractors and cars" in the formation of professional competencies of the future specialist of the agrarian sector | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | кафедра Мехатронні системи та транспортні технології |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.