Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7015
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Hesheva, H. | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-21T08:41:53Z | - |
dc.date.available | 2019-05-21T08:41:53Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7015 | - |
dc.description.abstract | Virtual reality describes the world created by technical means, transmitted to a person through their sensations: sight, hearing, touch and smelling. Virtual reality imitates both impact and reaction to impact. The problem of virtual reality reconstruction and representation to an end-consumer includes creating a convincing complex of reality sensations built around both computer-aided synthesis of the virtual reality properties and real time feedback | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | ТДАТУ | uk |
dc.relation.ispartofseries | Матеріли Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області за підсумками наукових досліджень 2018 року). Кафедра іноземних мов: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 63-64 | - |
dc.subject | virtual reality | uk |
dc.subject | speaker system | uk |
dc.subject | special gloves | uk |
dc.subject | modern psychology | uk |
dc.title | Analysis of virtual reality features in the entertainment industry | uk |
dc.type | Working Paper | uk |
Appears in Collections: | Публікації студентів |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ин.яз 98 -63-64.pdf | 235.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.