Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7015
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHesheva, H.-
dc.date.accessioned2019-05-21T08:41:53Z-
dc.date.available2019-05-21T08:41:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7015-
dc.description.abstractVirtual reality describes the world created by technical means, transmitted to a person through their sensations: sight, hearing, touch and smelling. Virtual reality imitates both impact and reaction to impact. The problem of virtual reality reconstruction and representation to an end-consumer includes creating a convincing complex of reality sensations built around both computer-aided synthesis of the virtual reality properties and real time feedbackuk
dc.language.isoenuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріли Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області за підсумками наукових досліджень 2018 року). Кафедра іноземних мов: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 63-64-
dc.subjectvirtual realityuk
dc.subjectspeaker systemuk
dc.subjectspecial glovesuk
dc.subjectmodern psychologyuk
dc.titleAnalysis of virtual reality features in the entertainment industryuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ин.яз 98 -63-64.pdf235.98 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.